REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.ICEDSTUFF.PL

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep www.icedstuff.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.icedstuff.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.icedstuff.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

  • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,

  • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

  • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,

  • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,

  • oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.icedstuff.pl. USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu. FORMULARZ KONTAKTOWY - formularz dostępny na stronie internetowej www.icedstuff.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy. FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dostępny na stronie internetowej www.icedstuff.pl umożliwiający utworzenie Konta. KONTO - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy, w tym informacje o złożonych Zamówieniach. FORMULARZ ZAMÓWIENIA - formularz dostępny na stronie internetowej www.icedstuff.pl umożliwiający złożenie Zamówienia. NEWSLETTER - Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany adres e-mail lub numer telefonu bezpłatnych informacji od Sprzedawcy dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA - ICED STUFF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Smolna 13/62, 00-375 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001131880, NIP 5253020053, REGON 529886014; adres e-mail: contact@icedstuff.pl; telefon: +48 518 350 078. USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej. KLIENT - Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. KONSUMENT - osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. PRODUKT - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. CENA - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

Sklep www.icedstuff.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy. Cena Produktu widoczna w Sklepie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Cena nie ulegnie zmianie niezależnie od późniejszych zmian cen w Sklepie. Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach cen Produktów. Obok informacji o obniżce Produktu Sprzedawca uwidacznia najniższą cenę tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Produkt jest oferowany krócej niż 30 dni - uwidacznia najniższą cenę od dnia rozpoczęcia oferty do dnia wprowadzenia obniżki. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową - 24 godziny na dobę przez cały rok, za pomocą Formularza Zamówienia. W celu złożenia Zamówienia Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień. Produkty w promocji posiadają limitowaną liczbę sztuk, a Zamówienia realizowane są według kolejności wpływania.

§ 4

ZASADY DOTYCZĄCE PROMOCJI

Promocje oferowane w Sklepie nie łączą się ze sobą, chyba że warunki danej promocji wyraźnie stanowią inaczej. W przypadku spełnienia warunków więcej niż jednej promocji, Klient może skorzystać wyłącznie z jednej z nich, zgodnie z wyborem dokonanym w trakcie składania Zamówienia. Informacje o zasadach danej promocji zawarte są w jej opisie na stronie internetowej Sklepu lub w materiałach promocyjnych udostępnionych Klientowi. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do uniemożliwienia łączenia promocji w ramach tego samego Zamówienia.


§ 5

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest uprzednie złożenie Zamówienia poprzez dostępne w Sklepie formularze (§ 3 pkt 7 i 9). Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia powoduje związanie Klienta Zamówieniem. Potwierdzenie wysyłane jest e-mailem. Potwierdzenie zawiera istotne elementy Zamówienia, formularz odstąpienia od umowy oraz Regulamin z pouczeniem o prawie do odstąpienia. Z chwilą otrzymania potwierdzenia e-mail, umowa zostaje zawarta. Umowę Sprzedaży potwierdza dowód zakupu (faktura VAT), dołączany do Produktu lub wysyłany elektronicznie.

§ 6

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy,

  • systemy płatności elektronicznych (PayPal, Przelewy24, Imoje, PayPo, Twisto, Stripe, Klarna). W przypadku przelewu tradycyjnego wpłaty należy dokonać na rachunek: 45 1090 2590 0000 0001 5990 0874 (Santander Bank), na rzecz ICED STUFF Sp. z o.o., ul. Smolna 13/62, 00-375 Warszawa, NIP 5253020053, REGON 529886014, KRS 0001131880. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”. W przypadku płatności elektronicznych Klient dokonuje zapłaty przed realizacją Zamówienia. Termin zapłaty wynosi 3 dni robocze od zawarcia Umowy Sprzedaży, chyba że umowa stanowi inaczej. Produkt wysyłany jest po zaksięgowaniu płatności.

§ 7

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

Koszty dostawy pokrywa Klient. Są one ustalane podczas składania Zamówienia i zależą od wybranej formy dostawy i płatności. Termin dostawy składa się z:

  • czasu kompletowania (do 24 h dla dostępnych produktów, 2-4 tygodni dla produktów niedostępnych, 4-8 tygodni dla produktów personalizowanych od autoryzacji płatności),

  • czasu dostawy przez przewoźnika (1-2 dni robocze od nadania, wyłącznie dni robocze). Dostawa realizowana jest paczkomatami lub firmą kurierską.

§ 8

REKLAMACJA PRODUKTU

Reklamacja z tytułu gwarancji:

  • wszystkie Produkty objęte są gwarancją producenta na terenie RP,

  • okres gwarancji: 12 miesięcy od dostawy,

  • dokument gwarancyjny: karta gwarancyjna lub dowód zakupu,

  • szczegóły gwarancji zawarte są w karcie lub opisie Produktu,

  • gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta z tytułu niezgodności z umową,

  • wymiana Produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dostawy (koszt zwrotu pokrywa Klient).

Reklamacja z tytułu niezgodności z umową:

  • odpowiedzialność Sprzedawcy dla Konsumenta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta;

  • odpowiedzialność dla Przedsiębiorcy określa Kodeks cywilny;

  • Sprzedawca odpowiada za niezgodność ujawnioną w ciągu 2 lat od dostawy, chyba że termin trwa dłużej;

  • zgłoszenia należy kierować na adres e-mail: contact@icedstuff.pl lub pisemnie na adres: ICED STUFF Sp. z o.o., ul. Smolna 13/62, 00-375 Warszawa;

  • zgłoszenie powinno zawierać jak najwięcej informacji o przedmiocie reklamacji;

  • Sprzedawca ustosunkuje się niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia;

  • brak decyzji w 14 dni oznacza uwzględnienie reklamacji;

  • Konsument może żądać wymiany lub naprawy w pierwszej kolejności;

  • obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy - w przypadkach przewidzianych prawem;

  • w uzasadnionych przypadkach Sprzedawca pokrywa koszty naprawy, wymiany i ponownego dostarczenia;

  • obniżona cena zwracana jest w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia;

  • w razie odstąpienia zwrot ceny następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu lub dowodu odesłania;

  • odpowiedź udzielana jest na trwałym nośniku (papier, e-mail lub SMS).

§ 9

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Z zastrzeżeniem pkt 10, Konsument lub uprawniony Przedsiębiorca może odstąpić od umowy na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, składając oświadczenie. Przed zwrotem Produktu Klient powinien skontaktować się na adres: contact@icedstuff.pl w celu uzyskania formularza zwrotu i instrukcji. Zwrot Produktu następuje na adres: ICED STUFF Sp. z o.o., ul. Smolna 13/62, 00-375 Warszawa. Zwroty Poczty Polskiej nie są akceptowane. Termin zwrotu Produktu: 14 dni od oświadczenia o odstąpieniu. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi Klient. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni, przy użyciu tego samego sposobu płatności. Koszty dodatkowej wysyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności do otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu poza konieczny zakres. Termin czternastodniowy liczony jest od:

  • objęcia towaru w posiadanie,

  • objęcia ostatniego z wielu wysyłanych produktów,

  • objęcia pierwszego w umowie o dostawy cykliczne,

  • zawarcia umowy dla pozostałych przypadków. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych prawem (indywidualne produkty, zapieczętowane opakowania itp.). Prawo odstąpienia przysługuje obu stronom w razie niewykonania zobowiązania w terminie.

§ 10

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców niebędących Konsumentami zawarto w § 9. Sprzedawca może odstąpić od umowy z Przedsiębiorcą w ciągu 14 dni roboczych bez podania przyczyny. Może ograniczyć sposoby płatności, w tym żądać przedpłaty. Korzyści i ryzyka z Produktem przechodzą na Klienta w momencie wydania przewoźnikowi. Przedsiębiorca powinien zbadać przesyłkę i zgłosić uszkodzenia. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej Przedsiębiorcy ze skutkiem natychmiastowym.

§ 11

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

Postanowienia dla jednoosobowych Działalności Gospodarczych określone prawem konsumenckim.

§ 12

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia:

  • zawieranie Umów Sprzedaży,

  • prowadzenie Konta,

  • Newsletter,

  • Formularz Kontaktowy. Usługi świadczone są na warunkach Regulaminu. Usługodawca może zamieszczać treści reklamowe.

§ 13

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługi określone w § 12 są nieodpłatne. Okres trwania umów:

  • Formularz Zamówienia: czas oznaczony do złożenia Zamówienia lub zaprzestania składania zamówień,

  • Konto: czas nieoznaczony od rejestracji,

  • Newsletter: czas nieoznaczony od subskrypcji,

  • Formularz Kontaktowy: czas oznaczony do wysłania wiadomości lub zaprzestania wysyłania. Wymagania techniczne: dostęp do internetu, poczta elektroniczna, przeglądarka, włączone Cookies i JavaScript. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami.

§ 14

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Reklamacje usług elektronicznych należy kierować na adres: contact@icedstuff.pl. Zgłoszenie powinno zawierać szczegóły i dane kontaktowe. Rozpatrzenie następuje nie później niż w ciągu 14 dni. Odpowiedź wysyłana jest na e-mail podany przez Usługobiorcę.

§ 15

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

  • dotyczy umów ciągłych (Konto, Newsletter),

  • Usługobiorca może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym na adres contact@icedstuff.pl lub usuwając Konto,

  • Usługodawca może wypowiedzieć w razie naruszeń z 7-dniowym okresem wypowiedzenia,

  • wypowiedzenie powoduje ustanie stosunku prawnego na przyszłość,

  • możliwe rozwiązanie za porozumieniem stron.

§ 16

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Wszystkie treści zamieszczone na stronie www.icedstuff.pl (tekst, grafiki, zdjęcia, kod źródłowy) są własnością ICED STUFF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Smolna 13/62, 00-375 Warszawa), wpisanej do KRS 0001131880, NIP 5253020053, REGON 529886014. Wykorzystywanie ich bez pisemnej zgody jest zabronione. Nazwy handlowe, logo i opisy produktów należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.

§ 17

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowy zawierane poprzez Sklep są zawierane zgodnie z prawem polskim. W przypadku sprzeczności Regulaminu z prawem, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. Spory między Sprzedawcą a Klientami rozstrzygane są najpierw polubownie, a następnie przez właściwy sąd powszechny. Sądowe rozstrzyganie:

  • dla Konsumentów - sąd zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego,

  • dla Przedsiębiorców - sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Konsument może dochodzić roszczeń pozasądowo, w tym przez ODR.